VRIENDEN VAN ONA

De VRIENDEN VAN ONA 2021/2022 zijn:

Schillemans Pallets I Annie en Theo van Bergen I Bas Janssen I Bernie van de Groes I Bianca en Henri Nijboer I Corry en Cor Kersten I Dorie en Tinie Renkens I Fam. Van Haren I Ferdinand van Wijk I Jan en Gerrie Gerrits I Willie en Hermien van der Burgt I André en Maaike Prins- Renkens I Bart en Natasja van Langen I ONA/Astrantia 1 I Peter Jansen I Studio 38C Visual Communications I Willie van Langen I Jos en Wilma Peeters Weem

Namens ONA hartelijk dank hiervoor!

Wat houdt het in om vriend van ONA te zijn?
Door vriend(in) te worden van ONA wordt de vereniging jaarlijks financieel gesteund. De betaling van 20 euro wordt door de vereniging gebruikt voor diverse doeleinden. Zo maakt ‘Vrienden van ONA’ het sinds enkele jaren mogelijk dat iedere welp van de week een mooi persoonlijk shirt ontvangt.

Word ook vriend(in) van ONA en steun de activiteiten. Je naam komt dan op als ‘Vriend van ONA” op de website.
Neem voor meer informatie en mogelijkheden contact op met Jacqueline Nicolasen/ Willy van Elk van de sponsorcommissie.

De sponsorcommissie is bereikbaar via sponsoring@korfbalverenigingona.nl