NIEUWS

Van 13 mei tot en met 10 juni houden wij onze jaarlijkse sponsoractie! Onze leden krijgen een kraskaart met 20 vakjes om te krassen, onder ieder vakje staat een geldbedrag van minimaal € 1,00 tot maximaal € 2,50.
De bedoeling is dat de vakjes open gekrast worden en het bedrag dat verschijnt is de gift voor ONA. In ruil voor deze gift ontvangt u 8 korting coupons per open gekrast vakje! (Kortingen op entree van bijv. Duinrell, wellness centra)

Zorgt u ervoor wat kleingeld in huis te hebben? Onze leden kunnen bij u aanbellen en vragen om ONA te steunen doormiddel van het openkrassen van een vakje!

Alvast bedankt voor uw steun!

Afbeelding kan het volgende bevatten: tekst

______________________________________________________________________

Vandaag heeft ONA/Astrantia 2 met 8-9 gewonnen van concurrent VVO/Klimroos 3. Dit bekent dat ONA/Astrantia 2 KAMPIOEN is !!!

Dit kampioenschap wordt volgende week zondag 31 maart 2019 gevierd. ONA/Astrantia 2 speelt dan om 11:30 uur haar laatste zaalwedstrijd tegen SVOC’01 2.
Aansluitend speelt senioren 1 tegen SVOC’01 1.
Na deze wedstrijden wordt het kampioenschap van ONA/Astrantia 2 gevierd in de kantine van sportpark de Passelêgt.

KOMEN JULLIE DIT MET ONS VIEREN?

Kampioen

Kerstbingo

ONA nieuwsbrief nr 32

Gevraagd:
Op de maandagmorgen voor ongeveer 4 uur een schoonmaakhulp om de huidige ploeg weer compleet te maken. Info bij Karel Schuitemaker, tel 0653555129.Maandagmorgen

In memoriam Thea

______________________________________________________________________

Roland Dost is met ingang van seizoen 2018/2019 de nieuwe hoofdtrainer van ONA/Astrantia.

De 32 jarige Roland Dost is nu nog trainer van het tweede team van Be Quick uit Nuland. Tevens is hij assistent-trainer van het eerste team van Be Quick
Na intensieve gesprekken zijn zowel ONA/Astrantia als Roland Dost van mening dat de ambities van beide naadloos op elkaar aansluiten.

______________________________________________________________________

Afgelopen zaterdag, 30 september 2017, hebben de jeugdtrainsters en coaches van ONA nieuwe jassen gekregen namens Bryan van Dartel – BVD Dakbedekkingen.

Bryan van Dartel 1 Bryan van Dartel 2 Bryan van Dartel 3 Bryan van Dartel 4

______________________________________________________________________

Bouwbedrijf van der Burgt en Totaal Timmerwerk Peter Gommers hebben afgelopen week nieuwe trainingspakken uitgereikt aan ONA/Astrantia A1.

21457763_1057991947670228_497000375904762831_o 21427587_1057991944336895_4966828248665653943_o 21427555_1057991951003561_8230799060329357681_o

Kledingcontainer ONA doelwit illegaal afval

OVERASSELT – Hij staat al 2,5 jaar bij sportpark de Passelegt: de kledingcontainer van korfbalvereniging ONA uit Overasselt. Naast de goede doelen die ONA ermee steunt, levert het de vereniging ook een extra bijdrage op.

De laatste maanden echter, is de container doelwit van het storten van illegaal afval. Er is onder andere behoorlijk wat hout gevonden maar ook een kapotte stofzuiger en laminaat. Het bedrijf dat de container levert, Curitas, heeft daarop besloten de kledingcontainer te verwijderen. Curitas laat weten naast de normale inzamelingskosten, nu ook kosten voor afvoer van het illegale afval te hebben en geen opbrengsten van de kleding. Dat maakt deze container structureel verliesgevend. ONA zit er behoorlijk mee in z’n maag want wie doet nou zoiets? Naast dat het onfatsoenlijk is, lopen goede doelen als KWF, Longfonds, Terre des Hommes, Oxfam Novib en ONA zelf behoorlijk wat geld mis. ONA bekijkt samen met Curitas of te achterhalen is waar en van wie het afval afkomstig is.

In overleg is nu besloten de kledingcontainer toch terug te plaatsen. Binnenkort staat de kledingcontainer weer op dezelfde vaste plaats op het sportpark zodat men er weer oude kleding en schoenen in kwijt kan. ONA en Curitas vertrouwen erop dat de illegale stort zo tot het verleden behoort. Uiteraard hopen zij ook op uw medewerking en een juiste bijdrage.
Uiteraard wil ONA iedereen bedanken die de afgelopen jaren ONA al heeft gesteund door wel op de juiste manier kleding aan te brengen in de kleding container.

_______________________________________________________________

Nieuws over Fy-Fit Fysiotherapie, Sporttherapie bij de Passelegt

Op maandagavond van 19.00-20.00 uur kun je er terecht in de behandelkamer.
_______________________________________________________________
Kledingcontainer sportpark de Passelêgt
Wat mag er wel en niet in de kledingcontainer?
Zie de flyer hieronder