NIEUWS

Nieuwsbrief 38

!!BIG NEWS!!
In samenwerking met Sport met Snelders hebben we een webshop opgezet. Deze is vanaf nu via https://clubs.deventrade.com/nl/kv-ona bereikbaar! Hier kun je je aankopen met een leuke korting aanschaffen en daarnaast help je de club ook nog eens met elke bestelling die je plaatst. In bijgaande flyer zie je al het assortiment en de mooie prijzen die we hebben kunnen afspreken. Deze prijzen zijn inclusief de bedrukking van het ONA logo op de bovenkleding en indien gewenst ook je initialen.
Mocht je graag willen passen, kan dit altijd bij de winkel van Snelders in Wijchen.
PS: Geef deze tip ook door aan Sinterklaas!126102438_2068863289916417_7863570840994181389_n125943155_2068863436583069_9170064931241534768_o
______________________________________________________________________
Op onderstaande pagina vind je de actuele informatie met betrekking tot de kabinetsmaatregelen van dinsdag 13 oktober ten opzichte van de korfbalsport.

!!! STEM OP ONA !!!
Zodat we de kleinste jeugd een fantastisch sport/speeluurtje kunnen blijven geven!Hoe word ik lid?
Als u een rekening bij de Rabobank heeft, bent u niet automatisch lid, maar u kunt dit wel gemakkelijk, vrijblijvend en kosteloos worden. Als u vorig jaar al lid bent geworden, hoeft u dat dit jaar niet opnieuw te doen. U wordt lid door in de Rabobank app of via internetbankieren de volgende stappen te doorlopen:
Ga naar ‘Zelf regelen’ – ‘Lidmaatschap’ – ‘Ja ik doe mee’ – ‘Word lid’.
Als u lid bent geworden kunt u direct uw stemmen uitbrengen.

Hoe breng ik mijn stemmen uit?
Alle leden van Rabobank Rijk van Nijmegen kunnen (digitaal) stemmen, de stemperiode loopt van 5 tot en met 25 oktober 2020. Elk lid van de Rabobank krijgt 5 stemmen en mag maximaal 2 stemmen per vereniging of stichting uitbrengen. U kunt ONA dus 2 stemmen geven. De stemmen die u nog over heeft, kunt u dan op een andere verenigingen of stichtingen uitbrengen.

Dit jaar gaat het stemmen anders dan vorig jaar, u krijgt geen stemcode meer thuisgestuurd maar kunt in de Rabobank app of via Internetbankieren uw stemmen uitbrengen. Dit doet u door de volgende stappen te doorlopen:
Ga naar ‘Zelf regelen’ – ‘Lidmaatschap’ – ‘ClubSupport’ – ‘Stemmen’.

120955096_2025129644289782_621948981794538293_n
______________________________________________________________________
In onderstaand document is het Corona protocol te vinden dat is vastgesteld door ONA.
In onderstaand document is het Corona protocol te vinden dat is vastgesteld door NOC*NSF.
______________________________________________________________________
Hierbij de nieuwsbrief van ONA van juli 2020.
LYNN GROENEN TRAINSTER/COACH SELECTIE ONA/ASTRANTIA
Nadat Roland Dost hoofdtrainer/coach van senioren 1 heeft aangegeven om aankomend seizoen zijn contract bij ONA/Astrantia niet te verlengen, maar elders een nieuwe uitdaging aangaat, is de technische commissie van ONA/Astrantia op zoek gegaan naar een waardige opvolger. Het was niet makkelijk om een externe trainer/coach te vinden met de kwaliteiten waar wij als verenigingen naar op zoek zijn. Inmiddels zijn we blij dat we kunnen vertellen dat we intern binnen de samenwerking ONA/Astrantia een geschikte opvolger hebben gevonden, in de naam van Lynn Groenen.
Lynn zal aankomend seizoen verantwoordelijk zijn voor de training en coaching van senioren 1 en 2 van ONA/Astrantia.
Het bestuur heeft er alle vertrouwen in en wensen Lynn, samen met de selectie van ONA/Astrantia veel succes toe.
Lynn Groenen
____________________________________________________________________

De Welpen van ONA zijn zaterdag 5 oktober 2019 kampioen geworden en ze hebben de krant gehaald!!!

Krantenartikel

______________________________________________________________________

Bouwbedrijf van der Burgt en Rhumbline Communicatie hebben voor de E1 en E2 van ONA donkere shirts gesponsord, nadat zij ook al de clubshirts gesponsord hadden. Hartstikke bedankt Burny en Marieke!!

Zwarte shirts voor Zwarte shirts

ONA Nieuwsbrief nr 35

______________________________________________________________________

In maart 2020 houden wij onze jaarlijkse sponsoractie! Onze leden krijgen een kraskaart met 20 vakjes om te krassen, onder ieder vakje staat een geldbedrag van minimaal € 1,00 tot maximaal € 2,50.
De bedoeling is dat de vakjes open gekrast worden en het bedrag dat verschijnt is de gift voor ONA. In ruil voor deze gift ontvangt u 8 korting coupons per open gekrast vakje! (Kortingen op entree van bijv. Duinrell, wellness centra)

Zorgt u ervoor wat kleingeld in huis te hebben? Onze leden kunnen bij u aanbellen en vragen om ONA te steunen doormiddel van het openkrassen van een vakje!

Alvast bedankt voor uw steun!

Scoren voor de club

______________________________________________________________________

23 februari 2018 is Thea Sanders overleden na een kort ziekbed.

In memoriam Thea

_______________________________________________________________

Nieuws over Fy-Fit Fysiotherapie, Sporttherapie bij de Passelegt

Op maandagavond van 19.00-20.00 uur kun je er terecht in de behandelkamer.
_______________________________________________________________
Kledingcontainer sportpark de Passelêgt
Wat mag er wel en niet in de kledingcontainer?
Zie de flyer hieronder