KANGOEROETRAINING

Word lid van de Kangoeroe Klup van ONA

De Kangoeroe Klup is een gezellige club voor kinderen van 3 t/m 6 jaar waar je lekker kunt sporten en spelen met leeftijdsgenootjes. Één keer in de 3 weken wordt er een kangoeroetraining georganiseerd waarin we veel leuke spelletjes doen met ballen, pionnen, hoepels, skippyballen en nog veel meer. Voor maar 25 euro per jaar mag je onbeperkt komen spelen en krijg je een gratis Kangoeroe Klup t-shirt.

De Kangoeroetrainingen vinden plaats op sportpark De Passelegt. In de maanden september, oktober, april, mei en juni is dit buiten op het veld, van november t/m maart gaan we in de sporthal spelletjes doen.

Lijkt het je misschien leuk om lid te worden van de Kangoeroe Klup? Kom dan 3 keer gratis mee trainen en kijken of je het leuk vindt. Hierna kunnen kinderen eventueel aangemeld worden via de site van ONA. Het inschrijfformulier vind je bij ‘nieuwe leden’.

De eerstvolgende training is 24 maart 2021 van 15.45 tot 16.30 uur op het veld van de Passelêgt in Overasselt. De volgende trainingen zijn op 14 april 2021, 19 mei 2021, 9 juni 2021 en 30 juni 2021.

Voor meer informatie kun je contact opnemen met:
Janneke van Bergen, tel: 06-47226834 of via jeugdcommissie@korfbalverenigingona.nl

KangoeroeKlup